FOTO: Century 21

Velmi dobré franšízové podnikání v realitách

Kdo by se chtěl ve světě realit prosadit se svou vlastní značkou, asi by moc šancí neměl. Český trh je realitkami přesycen, avšak to neznamená, že nemůžete vést úspěšnou pobočku již zajeté značky. Realitní síť Century 21 se například v nedávné době rozrostla o pět nových kanceláří a přichází se stále novými nabídkami služeb. Ekonomická situace se pozitivně odráží v náladě společnosti. Dopomáhá tomu i meziroční stav 12% nad průměr v obratu svých kanceláří.

Společnost Century 21 se v posledních letech po výměně majitelů vyšperkovala a vývoj ukazuje, že postupně stoupá výš a výš. Kromě rostoucí bilance se firma činí i v navyšování počtu svých poboček. Momentálně jich je po celé České republice 45 a všechny řídí franšízanti. V optimálním růstu, který současně činí jednu novou pobočku měsíčně, hodlají i pokračovat.

 

Proč je pro franšízanty koncept Century 21 tak lákavý?

Podle výkonného ředitele Štěpána Gjuriče je franšízový koncept společnosti Century 21 lákavý především proto, že vstup nových kanceláří do realitního byznysu je poměrně rychlý. Pozadu nezůstává ani akcelerace růstu těch již zaběhnutých. Franšízanti se poté mohou učit nejen ze zkušeností české společnosti, která na trhu působí od roku 2009, ale i ze zahraničních trhů, kde působí již od roku 1971. Kdo by měl o realitní koncept zájem, i se zakoupením licence investuje do začátku podnikání od 250 tisíc do 400 tisíc korun. Odvíjí se to od velikosti města, ve kterém by kancelář měla vzniknout. Z červených čísel se pobočky dostávají okolo šestého měsíce. Návratnost vložené investice může franšízant očekávat kolem jednoho roku po uvedení kanceláře do provozu.

Zkušenější majitelé kanceláří mohou podporu od centrály očekávat skrz zavádění nejrůznějších nadrámcových služeb jako je např. výkup nemovitosti, možnosti oddlužení nebo třeba designový homestaging. Nováčci se však nemusí bát. Těm bude centrála pomáhat s výběrem makléřů a nastavováním funkčním byznys plánů. Century 21 navíc lákají na výhody, díky nimž franšízanti i makléři ušetří. Díky smlouvě s Audi si mohou makléři pořídit tento vůz za výhodných podmínek, franšízanti pak ušetří peníze za inzerci, nábytek i marketingové předměty.