Yogoterie - Frozen Yoghurt

Sladké mléčné produkty franšízy Yogoterie

Český a poměrně mladý obchodní koncept Yogoterie již dva roky na českém trhu nabízí velmi lahodnou a zdravou pochutinu pod názvem „frozen yogurt“ – mix chlazeného jogurtu mnoha příchutí a čerstvého ovoce s pestrou škálou posypů a polev. Ve světě byla známá již dlouho předtím, ale trio českých mladých lidí se rozhodlo ji ze světa dovést i na domácí trh. A vznikla tak Yogoterie.

Lidé se již delší dobu poohlížejí po zdravějším stravování, které by chutnalo a přesně tohle Yogoterie nabízí. Kromě takzvaných mražených jogurtů nabízí milkshaky, jogurtové smoothies nebo čerstvé jogurty. Svou základnu stálých zákazníků si získal na zdravé alternativě zmrzliny a desertu a také jednotnou cenou za váhu. Co si člověk vybere a nabere, to si taky zaplatí.

Nabídka franšízy

Yogoterie dnes vede úspěšné provozovny vlastních obchodů v obchodních centrech v Praze na Pankráci a Floře. V současnosti se však majitelům podařilo vyjednat lokality ve velkých centrech po celé republice. Ty chtějí nabízet jako franšízové provozovny zájemcům o koupi licence. O expanzi do zahraničí však zatím neuvažují, přestože mají vyhlídnuté například Slovensko. Prozatím se chtějí soustředit na domácí trh, který plánují v Praze rozšířit o další provozovny a to buď vlastní, nebo franšízové. U otevírání a vedení provozoven po České republice mimo Prahu však spoléhají především na franšízovou síť. Momentálně se s potenciálními partnery pro několik lokalit už jedná a další jsou připraveny.

Pro budoucí franšízanty, jejichž zájem je vysoký, je centrála schopna vyjednat lokalitu a zajistit stavbu provozovny na klíč. Předání know-how a vyškolení ve výrobních procesech je také součástí manažerského poradenství. Své potenciální budoucí partnery si však majitelé pečlivě vybírají. A někteří franšízanti mohou být nemile zaskočeni cenou počáteční investice, která dosahuje až dvou milionů. Cena je vysoká především díky zmrzlinovým strojům. Proto majitelé centrály uvažují o variantě, při níž by franšízantům zafinancovali úvěr na technologie. O této možnosti se však stále jedná a není jisté, kdy by mohla být franšízantům opravdu k dispozici.