Víno Hruška má styl

Víno Hruška – víno, které má styl

Kdo by nemiloval víno! Je to oblíbený nápoj hlavně žen. Právě ženy si k televizi koupí nějaké dobré víno, pánové většinou sáhnou po oblíbeném pivku. Ženy tak moc dobře jistě vědí, jaké víno má styl, jaké víno dobře chutná a jaké víno kolik stojí. Dneska najdeme na trhu mnoho vinařství, u nichž vína stojí za to. Například k těm velice oblíbeným se řadí i Víno Hruška, které se dokonce považuje samo za víno, jež má styl.

Málokdo ví, že i ve vinařské oblasti se najdou společnosti, které podnikají na základě franšízového konceptu. Dneska je sice franchising naprosto běžný a využívá ho celá řada společností, protože přece jenom je to rychlý způsob, jak se rozšířit, aniž by se vedení o novou pobočku muselo starat (stará se o ni přece franšízant). Málokdo ale ví, že se franšízové koncepty dotkly taky vinařství.

Například zmiňované Víno Hruška je jedním z těch vinařství, které franšízového konceptu využívají. A nemůžou si stěžovat! Díky franchisingu se o jejich značce ví až v zahraničí!

O kolik poboček se víno rozrostlo letos?

Letos hlásí Víno Hruška poměrné úspěchy! Letos se totiž tato značka vína rozrostla o skvělé čtyři nové franšízy, kdy dvě jsou nově otevřeny společností z Blatničky v hlavním městě. Moravská značka vín se tak postupně dostala skutečně přes celou republiku až do Prahy. Kromě toho má letos toto váno na starosti i novou vlastní vinotéku.

Víno Hruška však pro upřesnění nemá v nabídce jenom moravská vína vlastní receptury, ale v nabídce najdete taky fantastická vína ze zahraničí.

Jak dlouho funguje na základě franšízového konceptu?

Pokud vás zajímá, jak dlouho tato společnost funguje na základě franšízového konceptu, tak vám ihned odpovíme. Je to už bezmála deset let, co se tato značka vín rozšiřuje nejen po České republice, ale i v zahraničí. Konkrétně najdeme už sedmadvacet vinoték této značky.

Napsat komentář