Už jste slyšeli o tematických pobočkách KFC?
Rychlá občerstvení najdeme dnes na každém rohu. Jelikož žijeme v rychlé době, lidé nestíhají vařit či netouží stát ve frontách v obchodech, proto si raději zajdou do rychlého občerstvení, kde si navíc koupí jídlo teplé a zrovna připravené během pár minut. Rychlých občerstvení je všude víc než dost, ale všechny značky kupodivu prosperují. Pokud jste zaznamenali nedávný žebříček TOP stovky franšíz, určitě taky víte, že na prvních příčkách se umístily právě franšízy, jejichž konceptem je rychlé občerstvení. Na prvním místě se klasicky umístil McDonald’s, druhé místo patřilo KFC, které se chce letos zaměřit na Čínu.
V Číně se daří snad každému podnikání. KFC to může potvrdit. Letos KFC má v plánu zajímavý projekt, který se uskuteční díky spolupráci s Národním muzeem Číny. Jeden z největších a nejrozšířenějších franšízových konceptů světa se totiž rozhodl, že bude vzdělávat Číňany.
Otevřou se historické tematické restaurace
Možná jste o tom slyšeli, možná nikoliv – KFC bude letos otvírat nové, tematické historické pobočky, které budou různě rozmístěny právě v Číně. Vzniknou zhruba v osmnácti městech a budou vzdělávat tamní děti a mládež. Interiér bude vybaven zajímavými vzdělávacími materiály, které budou odkazovat na důležité události čínských dějin.
Jedná se o projekt, který by měl pomoct zlepšit vzdělávání a poznatky o vlastní zemi čínským dětem. Je to skvělý nápad, vždyť do KFC se chodí dnes a denně a každý se rád podívá, co je na zdech této restaurace, která je proslulá svými kuřecími prsíčky, napsáno.
KFC se zaměřuje na mladé konzumenty
KFC se tímto krokem chce zaměřit hlavě na mladé konzumenty. V Číně totiž KFC hlásí pokles o pět procent. Otázkou ale je, jestli vzdělávací plochy a vzdělávací materiály jsou to, co mladé lidi do těchto restaurací s rychlým občerstvením naláká.