Sportovní bar

Sportovní bar se spoře oděnými dívkami hledá investora

Světová značka keltských sportovních barů pod názvem The Tilted Kilt hledá partnera v České republice. A než se vrhneme na to, co by případný zájemce o tenhle franšízový koncept musel splňovat, trochu si The Tited Kilt představíme.

Značka byla poprvé zavedena v Las Vegas roku 2003. Nyní, po třinácti letech se koncept může pochlubit více než stovkou barů po celém světě, které se u zákazníků těší veliké oblibě. Bary samy o sobě představují mix moderních Americko-Skotsko-Irských sportovních hospod. Jsou cíleny na fanoušky sportovních pořadů, které jsou vysílány na mnoha televizích rozvěšených po baru. V hospodě se kromě sledování televizí nebo krásných servírek dá hrát i kulečník, šipky a další společenské hry. Také široká nabídka jídla a piva nadchne kdejakého sportovního fandu.

Bary The Tilted Kilt podávají tradiční i moderní hospodské jídlo ze všech zemí, kterými jsou bary inspirované a tedy Ameriky, Skotska a Irska. Navíc v těchto barech si pivo z široké škály zhruba pětadvaceti točených a lahvových piv určitě vyberete. No a nakonec to, čím se na tak velkém gastronomickém trhu dokázal bar uchytit a zalíbit se. Spoře oděné atraktivní servírky a číšníci v keltských úborech globálně známí jako World Famous Tilted Kilt Girls and Boys™.

Silný investor získá exkluzivní licenci

Tento koncept nabízí opravdu mnoho. Exkluzivitu, originalitu, jistotu a zisk. Silný investor tak bude moci v České republice zprovoznit první americko-keltský sportovní bar, kterému se v naší zemi, jež miluje sport i krásné slečny, určitě povede. Bary tohoto konceptu se od ostatních sport barů liší zábavou, dobrým jídlem jiných kultur a slečnami obsluhujícími pouze v podprsence, mini topu a krátké minisukni.

Ředitel Edwards Global Services, která společnost The Tilted Kilt zastupuje ve střední Evropě, William Edwards, mluví o tom, jaký by měl být investor. „Zájemcem o exkluzivní licenci by podle něj měla být silná, marketingově orientovaná společnost, která má zkušenosti s gastronomickým provozem a přístupem k atraktivní lokalitě (bar 450 – 900 m2). Také by měla být zběhlá v logistice a v zásobování prodejen nebo gastronomických provozů. Nezbytností je i dokonalá znalost lokálního trhu.“

Franšízant od mateřské společnosti získá vyškolení, které bude probíhat pět týdnů v americké Arizoně. Dále mu s uvedením baru bude dva týdny pomáhat podpůrný tým. Jako vždy je k dispozici i podpora reklamy a online výukové materiály. Náklady na otevření jedné restaurace investora vyjdou na zhruba 1 milion dolarů (cca 25 milionů korun).