selfie tyč

Jak si vede zakladatel selfie tyče?

Mnoho těch, kteří chtějí začít podnikat, si myslí, že jejich boj je už dávno u konce, protože proniknout na trh s něčím, co by se dalo považovat za opravdu kvalitní a co by mohlo potencionální klienty zaujmout – toho už moc není, protože se na současném světovém, ale už i na českém trhu vyskytuje všechno, o čem by si člověk mohl dříve nechat jenom zdát. Ostatně je nutné poznamenat, že na každém trhu se dá vymyslet něco, co se ještě přece jenom není, ať už se jedná o nějakou skulinku v trhu, nebo pouze o nějakou inovaci. Své o tom ví jistě řada těch, kteří navrhují aplikace, protože ti se stále předhánějí a stále hledají nějaké vymoženosti, kterými by mohli předehnat konkurenci.

Sice je svět aplikací opravdu všestranný a můžete tam zaujmout, ale na druhou stranu proč se ohánět pouze tímto směrem, když můžete najít různé výjimky i v jiných oblastech. Třeba takto uvažoval i zakladatel současného hitu – selfie tyče. S takovým nápadem se experimentovalo už v časech dávno minulých, ale svou reálnou podobu získala až nyní – a hned to byl hit, který musel mít opravdu každý, protože to je vymoženost, která vážně otřásla celým světem.

Jak celý nápad opravdu vznikl?

Sice se s tímto nápadem pohrávalo už opravdu v časech dávno minulých, ale na druhou stranu oficiálně se k tomuto nápadu dostal až Wayne Fromm roku 2002. Byl na dovolené a najednou se dostal do problému každého turisty – nikdy neudělal fotku takovou, která by se mu zamlouvala. Chtěl pohled z větší perspektivy, ovšem nechtěl utrácet majlant díky fotoaparátům, které by mu takový pohled mohli dát. Proto se rozhodl svůj telefon napojit na jednu dlouhou tyč, díky které se takové fotky začaly fotit doslova samy. Nápad se tedy zrodil z běžného problému, který sžíral řadu lidí, ale jen on s tím chtěl něco dělat. Proto si všímejte každé problematiky dne, protože právě v takových chvílích se rodí ty nejunikátnější nápady, díky kterým se můžete stát opravdu úspěšnými.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..