nábory zaměstnanců

Nábory nemusí být vaší noční můrou! Ukážeme vám, jak na to.

Růst a vývoj firmy velmi ovlivňují zaměstnanci, kteří u vás pracují, to jistě víte. Jak ale již na prvním pohovoru poznáte, kdo se na danou pozici hodí? Děsíte se dalších schůzek a nábory jsou pro vás noční můra? Ukážeme vám, jak k vám efektivně dostat ty správné lidi, a to bez sebemenšího zádrhelu.

Zájemců bude stále více

Umělá inteligence zasahuje do mnoha pracovních pozic, a tak můžeme počítat s tím, že zájemců o různé práce bude narůstat. Pokud vás už teď nábory nebaví, připravte se na ještě větší nápor. Proto je potřeba vytvoření funkčního náborového procesu, který vám tuto cestu zautomatizuje a zefektivní. Jak na to?

Přečtěte si také: Nedělte firmu na „my“ a „oni“. Naopak týmy propojujte!

Udělejte přesnou osnovu

Vypište si hlavní otázky, které vás u kandidátů zajímají, a představu o tom, jak budete kandidáty hodnotit. Jsou pro vás nejdůležitější zkušenosti, určité dovednosti nebo komunikační zdatnost? Vytvořte si stupně toho, co je pro vás klíčové a co vedlejší. U každé kategorie si následně vymyslete bodový systém, ať už se jedná o stupnic 1-5 nebo slovní hodnocení.

Přečtěte si také: Důchod v mládí? Není problém! Rozhodněte se ale včas!

Nedejte jen na pocity, ale fakta

To, jaký máte z uchazeče pocit, je sice důležité, ale pokud zde kromě pocitů nic navíc není, rozhodně to není ideální. Na každého navíc může jedna osoba působit mnoha jinými způsoby. Zaměřte se tedy na fakta a na konkrétní informace, které jste se od uchazeče dozvěděli. Vypište si jeho zkušenosti, které pro vás mohou být přínosem, jakým stylem odpovídal na vaše otázky a jakou má motivaci pro vás pracovat.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..