Lego slaví 85 let své existence
Jistě často vzpomínáte na své dětství. Dětství bylo přece jenom tak krásné a bezstarostné, že bychom se do něj na pár chvilek vrátili. Ono to dokonce je možné, jenom je třeba vědět, jak to udělat. Stačí, když si pohrajete se svými dětmi s legem. Stavebnici Lego zná dneska celý svět a velká většina z nás se s touto stavebnicí hrála. Mnoho si na tuto stavebnici dříve nemohlo ani sáhnout, protože to byla cenově velice drahá hračka, ale postupem času šly ceny Lega dolů, tudíž jsme si s ním hráli v dětství snad všichni. Je až neuvěřitelné, že tato značka, o které se říká, že má své vlastní ego, letos slaví 85 let své existence.
Dneska se jedná o největšího výrobce hraček na světě. Letošní rok byl pro tuto hračku jubilejní – oslavila totiž v létě pětaosmdesát let. Málokdo však ví, že se jedná o dánskou značku, která je zapojena do franšízového konceptu.
Co to znamená?
Znamená to, že se na rozvíjení této značky může podílet kdekdo! Pokud toužíte po rozjetí svého vlastního podnikání, měli byste být součástí právě značky Lego. Díky franchisingu si skutečně můžete otevřít svou vlastní pobočku této značky, pokud tedy podepíšete licenční smlouvu a splatíte licenční poplatek.
Možná se ptáte, proč takový velikán mezi podniky podniká na základě franchisingu, ale skutečně každý podnikatel se chce rozvíjet, aniž by se o nové pobočky musel starat, nebo ne?
Cíl této značky
Málokdo taky ví, že značka LEGO má i své cíle. Už dávno není Lego jenom o stavebnicích, ale dneska je to taky značka oblečení. Značka si klade za cíl globálně chránit, ale taky i rozvíjet Lego nejen v těchto dvou segmentech, ale taky v segmentu vzdělávání až po zábavní průmysl. Dneska se jedná už o nadnárodní koncern LEGO Brand Group, který postupně dostává do Lego do všech segmentů.
Dnes už to skutečně není jenom o stavebnicích, s jakými jsme si v dětství hráli.