Koupili byste si vy sami svůj produkt?

Pokud rozjíždíte vlastní podnikání, vyvstane vám mnoho otázek, na které je potřeba najít odpověď. Jednou z nich je, jakou hodnotu má vaše zboží. Koupili byste si produkt vy sami, kdybyste byli na straně zákazníka?

Jakou má váš produkt hodnotu?

Začátky podnikání nejsou jednoduché a asi nejtěžší fází je právě vymýšlení oblasti, ve které svůj byznys rozjedete. Hledání díry na trhu a toho, co se bude zákazníkům líbit a budou to chtít. V tomto případě se zamyslete nad tím, co vám samotným chybí, co si přejete a zda se to dá pořídit. Možní zjistíte, že takový produkt na trhu není, a pokud je, tak v mizerné kvalitě nebo příliš drahý. Od všech těchto informací se poté odpíchnete.

Přečtěte si také: Firma Botas možná chytí záchranné lano.

Najděte hodnotu v tom, co prodáváte, to je přece nejdůležitější. Pokud obchodujete s něčím, čemu vy sami nevěříte, jen těžkou tomu uvěří váš potenciální zákazník. Jak by mohl? Často jde přitom jen o neznalost nebo špatné informace. Občas stačí, když se na zboží podíváte z jiného úhlu pohledu.

Sepište si přínosy

Dále si vypište přínosy a výhody, které zákazník získá koupí vašeho produktu. I taková maličkost se nakonec stane těžkým úkolem, protože najít 10 věcí může být u některých produktů opravdu těžké. Přes to to udělejte, přesně tyto přínosné body totiž odprezentujete zákazníkům a dostanou vás zase o kus dál.

Mohlo by vás také zajímat: Sebeřízení je základ úspěchu v jakékoliv oblasti

One Comment

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..