vzkřísit značku v krizi

Jaký byznys budete dělat? Co třeba křísit značky v krizi?

Podnikat se dá dneska různými způsoby. Mnoho lidí rozjíždí svůj nový byznys, ale jiní třeba skupují jiné značky. Není to však jenom o obchody, kdy předmětem koupě je nějaká obrovská společnost, ale jedná se spíše o záchranu těch firem, které se aktuálně ocitají v krizi. Není to zapovězený druh byznysu, ale hotový zlatý důl.

Skupovat značky v krizi se odhodlali hlavně ve Spojených státech amerických. Začínal tak i jeden z nejbohatších lidí světa a dnes nejbohatší investor Warren Buffett, ale ten se nyní posunul na zcela jinou hranici – už kupuje jenom takové společnosti, které za to skutečně stojí a které mají budoucnost už jasnou díky aktuálně rozjetému podnikání.

Pokud však ještě nejste na Warrenově úrovni, nebojte se skupovat ty společnosti, které jsou aktuálně v krizi. Je to totiž poměrně slibný byznys, tím si můžete být jisti.

Proč skupovat firmy v krizi?

Důvod je prostý – značky v krizi mají zkrátka nízkou kupní cenu. Majitelé se chtějí tohoto už břemena zbavit, proto souhlasí i s tou nejmenší částkou, která jim bude nabídnuta. Mnohdy se nepokoušejí už ani vyjednávat, protože jsou rádi, že se jim po dlouhé době dostane nějakých peněz.

Pokud si myslíte, že má značka slibnou budoucnost, pak byste se rozhodně měli odhodlat ji koupit a postavit ji na nohy. Může vám to přinést nejen slibné podnikání, ale hlavně bohatství, o kterém dneska sní už každý.

Kdo je v tomto byznysu dobrý?

Pojďme si zmínit pár těch, kteří se v tomto oboru doslova vyžívají. Jedním z takových investorů je například Jean-Claude Biver, který se stal za posledních pětadvacet let hodinářskou ikonou. Během těchto let se rozhodl vzkřísit dohromady pět značek hodinek z krize a dostal je během velice krátké doby opět na vysluněný vrchol. Konkrétně se jednalo o značky Hublot, TAG Heuer, Zenith, Omega a Blancpain.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..