bankovní služby

I bankovní služby mají své franšízy

Bankovní služby jsou nedílnou součástí našich životů. Řadě z nás ovšem plně stačí pouze mít bankovní účet, na který budou přicházet peníze pokaždé, kdy odbude patnáctý den v měsíci. O další služby mnohdy nemáme zájem. Maximálně se pojistíme, protože být pojištěný je v dnešní rychlé neopatrné době podmínkou číslo jedna ke spokojenému žití.

Pojištění se týká především nás při úrazu, dále pojištění domácnosti nebo auta – to je základ spokojeného života, kdy nás následně nic nepřekvapí. Samozřejmě pak existuje ještě řada jiných služeb, které nám mnohdy nepříjemní bankovní poradci chtějí vsugerovat, ale mnohdy na jejich podmínky nepřistoupíme.

Pakliže vás však láká například pracovat v takovém kolektivu pod záštitou bankovní či pojišťovací značky, která má na českém trhu již své jméno, nemusíte se zajímat o místo poradce, kterého většinou jen klienti nepříjemně odbudou. Zkuste se zajímat spíše o pozici franchisanta, který se stane nedílnou součástí společnosti, ale ve skutečnosti vlastně nebude pro zákazníky ten, kdo jim bude neustále volat a kdo jim bude nabízet jejich služby.

• Partners součástí franšízového systému

Společnost Partners Financial Services, a. s. se stala v poslední době velmi populární, co se týče pojišťovacích služeb, i když se nejedná o zrovna výhodnou společnost. Není se čemu divit, že se jí momentálně daří, i když je zákazníkům nepříjemná – pomocí franchisingu se totiž po České republice rozšířila rychlostí blesku, a to během několika málo let, což je kupodivu velmi úctyhodné. I když se sice poradci, kteří pracují pod touto společností, jeví jako neznalí, přesto nějakého zákazníka uženou a očividně jim tento franchising u nás jen prospívá.

• UniCredit a jeho franchising

Do franšízového řetězce se v nedávných letech dala i banka UniCredit, která se díky tomuto systému řádně rozšířila a díky kterému se nyní může pyšnit více než stovkou poboček, které sídlí na území České republiky (většinou se jedná o větší města – do drobných měst nebo městysů či vesnic ještě nemíří, protože se to nevyplatí). I zde je poměrně lehké stát se franchisantem – stále se otevírání nových poboček vyplatí, protože po nové televizní reklamě, kterou jistě vídáte nepřetržitě v televizi, se zákazníci hrnou hotovou velkou vlnou přímo ke dveřím této banky.