IMAporter

5 způsobů, jak ušetříte díky přístupovému systému IMAporter

Fandíte moderním technologiím a jste pro všechny inovace, které mohou být ku prospěchu vám, vaší firmě i zaměstnancům? Pak byste s pořízením elektronického přístupového systému IMAporter od Institutu Mikroelektronických Aplikací neměli dlouho váhat. Abychom vám rozhodování usnadnili, další jsme do hromady největší výhody. Přečtěte si, jak vám usnadní každodenní rutinu.

1. Elegantní přístup bez použití klíčů

Klíč sem, klíč tam. Spočítejte si, kolik jich máte a kolik času strávíte hledáním toho správného. Nehledě na to, že si svazek čas od času někde zapomenete… Přístupový systém IMAporter vám ušetří spoustu času – nahrazuje klasický klíč čipovou kartou, případně aplikací v chytrém mobilním telefonu. Ať už se rozhodnete pro jedno, nebo druhé, otevírání dveří se stane vašim novým hobby.

2. Již žádná výměna zámku v případě ztráty klíče

Co když klíče od objektu ztratíte? Pak vám nezbude, než zalarmovat správce, případně se vlastními silami postarat o výměnu zámku. A samozřejmě zajistit odpovídající počet nových klíčů a rozdat je všem osobám, které mají do budovy přístup. Vzhledem k tomu, že se podobná situace může opakovat i několikrát za rok (klíče ztrácí i ostatní, nejen vy), oceníte čipový elektronický systém o to více. V případě ztráty čipové karty/mobilního telefonu stačí nahradit identifikátor v systému novým. Úkon je otázkou několika minut a ušetříte pár tisíc. Nehledě na čas a starosti.

3. Zvýšení bezpečnosti v budově

Jak často vidíte v budově osoby, které vůbec neznáte a lámete si hlavu nad tím, co zde pohledávají? Díky elektronickému přístupovému systému IMAporter se do objektu dostanou pouze lidé s patřičným oprávněním. Navíc získáte absolutní přehled o jejich pohybu – čtečky disponují pamětí a dohledání záznamů nepředstavuje nejmenší problém.

Spoustu případných starostí vám ušetří integrace kvalitního kamerového systému, elektronické požární signalizace, interkomu a dalších bezpečnostních prvků.

4. Dohled nad výdejem pracovních pomůcek

Pracovní pomůcky, ale také materiály, nápoje, klíče… to vše můžete zaměstnancům nabídnout prostřednictvím výdejových automatů. Ušetříte za pracovní sílu, a navíc budete přesně vědět, který pracovník automat použil. 

5. Přehled o docházce zaměstnanců

Přístupový systém umožňuje snadnou evidenci docházky. Problematiku musí ze zákona řešit každý zaměstnavatel a právě tímto způsobem lze dosáhnout optimálního stavu – na základě zaznamenaných dat prověříte, zda byl zaměstnanec v daném čase na svém pracovišti, případně kdy se věnoval přidělenému úkolu. Zaměstnanci zase mohou kdykoliv nahlédnout do systému a informovat se např. o přesčasech, zbývající dovolené apod.

Zajímají vás další výhody systému IMAporter? Přečtěte si o nich na www.ima.cz.

Napsat komentář