Orbis rozšířil své portfolio

Orbis rozšířil své portfolio – jakou franšízu nově drží?

Dnes chtějí být všichni bohatí a chtějí si užívat života dle svého. Jenže málokdo ví, že k bohatství se musí vyšlapat pěkně dlouhá cestička. Pokud po tomto bezstarostném životě toužíte, moc dobře víte, že nemůžete být pouhým zaměstnancem, ale že je třeba být právě zaměstnavatelem. Rozhodněte se proto založit si svůj vlastní byznys. Nemusíte však vymýšlet svůj vlastní nápad nebo koncept podnikání, nemusíte ani vymýšlet značku, kterou pracně dostanete mezi konkurenci. Jenom to chce podepsat licenční smlouvu a začít podnikat s nějakou už známou společností. Co takhle začít spolupracovat například s polskou hotelovou skupinou Orbis? Ta to má teď pěkně našlápnuté!

Hotelové skupiny to mají v dnešní době trochu těžké, protože se nyní potýkají s aplikací Airbnb. Tato aplikace nabízí levné ubytování, které lidé upřednostní před drahými hotely. Polská značka hotelů Orbis však hlavu nevěší a snaží se zaujmout zase trochu jinak. Nyní se stala držitelem nové franšízy.

O jakou novou spolupráci se jedná?

Orbis jakožto značka, která se neustále rozvíjí, chce taky investovat a pomoct rozvíjet jiné další značky. Například nyní se stala držitelem franšízy pro značku Adagio. Jedná se o nyní o licenci, která se vztahuje dokonce na osm zemí střední a východní Evropy.

Co přináší nově podepsaná licenční smlouva?

Největší hotelový řetězec ve střední a východní Evropě Orbis nyní podepsal licenční smlouvu, v níž bylo uděleno právo řídit a dále rozvíjet síť Apart-hotel, a to pod značkami, jako je například Mercure, Adagio Acces nebo taky Premium.

Licenční smlouva se vztahuje na osm zemí střední a východní Evropy, jimiž je Polsko, Česká republika, dále taky Maďarsko, Rumunsko, Srbsko, Litva, Estonsko a taky Lotyšsko.

Síť hotelů, které Orbis provozuje, se tak nyní opět rozroste. Kdo ví, kolik jich bude, ale nyní je jich skoro sto dvacet.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..