Nápad roku od Vodafone

Nápad roku od Vodafone právě odstartoval!

Telefonních operátorů máme na území České republiky opravdu hodně. Lidé využívají jejich služby pravidelně, protože každý chce volat nebo psát textové zprávy. Mnoho lidí však při volbě operátora neví, k jakému má přejít, protože i zde se vede značný konkurenční boj. Každý telefonní operátor bere na vědomí, že pakliže jeden klient odejde, tak přejde k jeho největšímu protivníkovi. Proto jednotliví telefonní operátoři nabízí svým klientům různé výhody a benefity, kterých můžou využít. Proto se není čemu divit, když zákazníci jsou zmatení a neví, ke komu jít, když oba oblíbení operátoři nabízí možnost volání zdarma a také zdarma psaní textových zpráv do všech sítí.

Letošní rok je však na svém vrcholu oblíbenosti Vodafone, který opět přichází s tradiční soutěží, která se zaměřuje na podnikatelské projekty a záměry. Tato soutěž nazvaná „Nápad roku“ se uskutečňuje už po desáté a pořádá ji jako pokaždé Podpora rozvoje podnikání, s. r. o.

Co čeká vítěze?

Vítězové klasicky dostanou velmi zajímavé ceny nebo také možnosti několikamilionové investice. Mohou se těšit také z různých výletů, například na jednu z největších technologicko-webových konferencí na světě.

Nabídka cen je tedy velmi lákává a účastnit se této soutěže přece není složité. Celá soutěž stojí na principu představení tvůrčího a také nápaditého projektu, který pochází z hlav jak jednotlivců, tak také například i z týmů. Nápad sám o sobě musí přesvědčit odbornou porotu, který se mnohdy skládá například z manažerů, zástupců médií nebo také z podnikatelů nebo investorů. Právě tato porota totiž rozhodne o absolutním vítězi, proto uchvátit ji – to je na prvním místě.

Ten, kdo vyhraje, nedostane pouze lákavou hmotnou cenu, ale také bude zahrnut různou propagací od různých partnerů, kteří s ním budou chtít spolupracovat. Navíc dostane také odměnu tři sta tisíc korun a možnost vycestovat do koutů celého světa. Nebude chybět také řada workshopů nebo jiných přednášek, které mohou značně rozšířit obzory.