mcdonald's

McDonald’s nabízí čerstvé hovězí – jedná se o další risk?

Každý den většinou přicházíme z práce domů a měli bychom si uvařit něco dobrého k obědu, ale bohužel se nám nechce tak, jak bychom si představovali. Proto do práce míříme opravdu rychle a přemýšlíme nad tím, kam si tak zajdeme k obědu. Většinou vyhrávají zejména pro rychlost, nikoliv pro kvalitu nejrůznější fastfoody, které jsou pro nás však známkou něčeho absolutně nezdravého. Bohužel lidé spěchají do práce, a tak tedy sklouznou k tomu, že budou jíst přesně taková jídla, která jim tam udělají.

Nikdo během jídla nemyslí na to, jaké konkurenční boje se svádí mezi oblíbenými fastfoody. Ty každý den bojují proti sobě nejen cenami, ale také i kvalitou a hlavně množstvím, které nabízejí svým zákazníkům. Fastfoody jsou asi nejznámější franšízové řetězce u nás. Existuje tolik franšízových provozoven, které se zaměřují na prodej rychlého občerstvení, že se není čemu divit, když se jednotlivé prodejny chtějí předhánět i v těch nejmenších drobnostech a v těch nejabsurdnějších detailech.

Navrch má McDonald’s díky aktuálním novinkám!

Navrch oproti všem ostatním fastfoodům má rozhodně McDonald’s, který je známý tím, že jeho prodejny najdeme opravdu na každém rohu. Na paty mu však šlape zejména oblíbené KFC a také Burger King a mnohá další rychlá občerstvení, proto se není čemu divit, když rychle musel konat. Aktuálně se rozhodl pro velice riskantní novinku, a sice pro čerstvé hovězí maso. To však nemusí být zákazníky ohodnoceno jako dobré, čímž pak následně může ztratit cenné zákazníky. McDonald’s se však řídí heslem, že risk je zisk, proto se rozhodl zaujmout právě takto.

Mimo jiné moc dobře ví, že technologie vládnou dnešnímu světu. To znamená, že musel učinit rapidní záležitost, která mu přinese sice více práce, ale bude mít rozhodně navrch oproti ostatním fastfoodům. Jedná se o novinku, která přijde do našich telefonů na konci letošního roku. Očekává se totiž aplikace, kdy si budeme moct objednávat hamburgery i online.