Svět byznysu a jeho dobytí

Díky čemu dobyli ti největší podnikatelé svět byznysu?

V současné době se dá podnikat skutečně v jakémkoliv oboru. Jenom to chce mít nápad, který se nesmíte bát zrealizovat. Jestliže se budete být svůj nápad zrealizovat, bohužel váš nápad zanedlouho dostane někdo jiný a zrealizuje ho za vás. Vy pak budete pracovat pro něj a budete mu pomáhat s dosažením jeho vlastního snu. Nebuďte proto hloupí a nebojte se, jediný nápad vás totiž může dovést k naprostému bohatství. Své o tom ví i největší mozky současného byznysu, kteří prozradili, díky čemu dobyli svět byznysu.

Každý byznys má své tajemství – každý byznys vyrostl na něčem, bez čeho nemůže fungovat. Zaměřme se na byznysy a na jejich majitele, pojďme si říct, díky čemu dobyli svět byznysu.

Elon Musk:

O tomto podnikateli se toho aktuálně povídá hodně. Vždyť je to muž, který spoluzaložil hned několik naprosto fantastických firem, které se takřka hned staly fenomény. Elon Musk je spoluzakladatelem firmy Tesla, Spacex nebo Paypal. Jeho tajemstvím úspěchu je představivost. Je zastáncem té myšlenky, že vše, o čem dokážeme snít, co si dokážeme představit, se tak dá zrealizovat.

Giorgio Armani:

Kdo by dneska neznal jednu z nejdražších značek světa – značku Armani. I tato značka byla kdysi nápadem, který změnil svět nejen jeho zakladateli, ale taky i ostatním. Giorgio Armani, zakladatel této značky, se taky pochlubil svým tajemstvím úspěchu. Kupodivu je zastáncem stejné myšlenky jako Elon Musk – a sice bez představivosti bychom nikam nedošli.

Jeff Bezos:

Pokud by vás zajímalo to, čím se řídí nejbohatší muž planety Jeff Bezos, tak vám to taky prozradíme. Zakladatel Amazonu nepodporuje přímo představivost, ale jeho tajemstvím úspěchu je spíše transparentnost. Přece jenom se dneska nacházíme v době dalekosáhlých změn, v níž mají zákazníky díky transparentnosti obrovskou moc. Díky transparentnosti se rozpozná, zdali je zboží či produkt kvalitní nebo nikoliv. Proto Jeff Bezos sází rozhodně na transparentnost.