black friday

Black Friday je pro podnikatele skvělou událostí

Black Friday je pro obchodníky takovou generálkou před Vánoci. Cíl je jediný: PRODAT. Zatímco někteří jdou na prodej poctivě, jiní se snaží zákazníka nalákat na falešné slevy. Jak vytěžit z Black Friday maximum, aniž byste museli zákazníky podvádět?

Tento obchodní svátek letos připadl na 25. listopadu, ale jak je známo, některé obchody si ho prodlouží o týden nebo dokonce nechají zboží zlevněné až do konce prosince. Strategie jsou různé a zatímco někteří dají zákazníkům slevu na veškeré zboží, někteří se chtějí jen zbavit produktů, které jim stojí ve skladu. Je letos otázkou, zda budou lidé nakupovat stejně jako v minulých letech. Každopádně byste se měli na tento velký pátek dobře připravit.

Na falešné slevy zapomeňte

Klasickou českou kulišárnou jsou takzvané falešné slevy. Není neobvyklé, že některé obchody účelově krátce před začátkem Black Friday cenu svého zboží nadsadí. Následně zboží zase zlevní, a tak vznikne sleva, která se zdá procentuálně vyšší, než ve skutečnosti je. Tohle je ovšem špatně, této strategii se raději vyhněte, protože si na vás může posvítit Česká obchodní inspekce.

Hlavní je dobrá reklama

Pro to, abyste nalákali zákazníky právě na váš web v hromadě ostatních, které budou také nabízet slevy, potřebujete velmi dobrou reklamu. Opravdu do ní investujte a ono se vám to vrátí. Využijte sociálních sítí, které jsou nejčastějším zdrojem prokliků k produktům. Zkuste také využít takzvaný konverzní trychtýř, který dovede vaše zákazníky až do cílové rovinky, tedy k nákupu zboží.

Přečtěte si Co je to konverzní trychtýř a jak vám pomůže.

Dárky

Nabídněte svým zákazníkům něco navíc. Něco, co je přiláká. Musí chtít nakoupit právě ve vašem obchodě a ne v jiném. Ať už to jsou výhodně balíčky, sleva při koupi většího počtu zboží nebo doprava zdarma. Na „dárky“ slyší lidé vždy a jsou nezanedbatelnou veličinou vašeho úspěchu.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..