pravidla podnikatelského úspěchu

3 pravidla podnikatelského úspěchu

Mít úspěšný podnik je jistě to první, na co pomyslí začínající podnikatel. Není se čemu divit, když se následně hned po hlavě pouští například do systému zvaný franchising, protože nechce svou počáteční investici vložit do nějakého podnikání, které nemá jistou budoucnost. Přece jenom je lepší, když své podnikání rozjedete například už v takové míře, když o dané obchodní značce lidé už vědí. Začátek podnikání je proto mnohem jednoduší.

Jenže pakliže chcete rozjet své podnikání úplně od začátku a na trh se chcete zapsat jako nový podnikatel, který touží po úspěchu, rozhodně byste se měli držet základních třech pravidel, které radí i ti nejúspěšnější ve svém oboru. Jaké že to pravidla jsou?

1. Místo sledování televize raději čtěte

Osobní růst je všeobecně znám u podnikatelů. Je důležité na něj dbát, protože bez osobního růstu neporoste ani samotný podnik. Proto při podnikání dbejte na to, abyste spíše více četli, než abyste se spíše dívali na televizi. Televize vám bohužel nerozprostře váš všeobecný přehled. Raději se snažte, abyste měli velkou knihovnu, nikoliv velkou televizi.

2. Vstávejte brzy

Po ránu to myslí mnohem více, než pozdě večer. Proto se naučte brzy vstávat, díky čemuž se dočkáte především lepším a efektivnějších výsledků. Pakliže si necháte těžké úkoly až na odpoledne, budete chodit naštvaní domů a mnohdy budete v práci bývat déle, než je zdrávo. Zaměřte se proto především na fakt, že dopoledne zvládneme mnohem více a lépe, než odpoledne. Raději si přivstaňte a odpoledne se pak povalujte u bazénu s vynikajícím koktejlem.

3. Dbejte na své finance

Řada bohatých lidí je na vrcholu právě proto, že nad svými financemi drží pevnou ruku. Nemůže se tak stát, že běžně utrácejí nebo že se neumí ovládat a omezují se. Není to špatná vlastnost – naopak! Pakliže si nechají peníze na chvilku na svém místě, následně budou pozorovat jejich růst. Pak si mohou dovolit nepřiměřené utrácení.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..