bohatství

Vnímejte bohatství díky těmto definicím

Bohatství se u každého člověka nese v něčem jiném. Pro někoho je velké bohatství obsaženo v rodině a v přátelích, pro jiné je však bohatství zejména fakt, že mají na bankovním kontě několika místné cifry, se kterými se mohou pyšnit před svými blízkými i nepřáteli. Bohužel se v poslední době lidé sklánějí především k tomu druhému významu bohatství, protože právě peníze hýbou světem a každý ví, že i když by se mohlo zdát, že se bez peněz dá žít, tak to není tak úplně pravda – je to bez nich naprosto těžké, protože, dejme si ruku na srdce, s penězi si dnes můžeme koupit už skoro všechno.

Touha být finančně zabezpečen především v budoucích letech je pohonný motor také pro řadu začínajících podnikatelů, kteří by chtěli na stará kolena jezdit jen po dovolených a o nic se nestarat. Podnikání proto směřují tím směrem, že se rozhodnou dobýt svět podnikání, ale na stará kolena už si opravdu budou chtít jen užívat dosavadního jmění z dobře prodané prosperující společnosti. Takový cíl má řada lidí, ale to je zcela v pořádku. Přece jenom je každý podnikatel jiný a každý podniká z jiného důvodu. Bohatství a svět podnikání však můžeme také pochopit nějak obecně. Pakliže chceme v tomto oboru nějak působit, měli bychom se dívat na pár definicí, které nám mohou tento svět trochu přiblížit tak, jak to možná už dávno víme a známe, ale neuvědomujeme si to.

Podnikání je o vztazích, o nás a o mysli

Každý správný velký podnikatel si musí uvědomit, že jeho dobré podnikání závisí od věcí, které už vážně má, tedy je nemusí nijak získávat. Každé správné podnikání je totiž založeno pouze na vztazích, na nás samotných a na naší mysli. Vztahy jsou obecně nutné v celé společnosti. Bez komunikace na pracovišti by se vaši zaměstnanci rychle sebrali a utekli ke konkurentovi, proto se musíte snažit, abyste pro ně byli nějakou autoritou, ale na druhou stranu by ve vás měli mít i jistého kamaráda, bez kterého by se ve společnosti neobešli.

Komunikace a vztahy musí být pevné rozhodně i mezi jednotlivými obchodními partnery, bez kterých by také společnost nemohla fungovat tak dobře. Mimo jiné je vše ostatní o nás. My se musíme naučit osobně růst, protože bez osobního růstu podnik neporoste tak, jak si představujeme. Mysl je však náš největší nástroj, který v sobě má nejen sebedůvěru, bez které to opravdu nejde, ale také v sobě nese i vizualizaci, bez níž si nejde dobře uvědomit, kam chceme, aby společnost směřovala.