slovenská firma

Slovenská firma se dostala i do Česka – s čím nás oslnila?

V poslední době se do světa podnikání hrne naprosto každý, ale ne každý touží podnikat od úplného začátku. Většinou se tak pouští do takzvaných franšízových sítí, což jsou už známí společnosti, které už mají jisté postavení na trhu. Většinou jsou tyto společnosti do franchisingu zapojeny proto, že je to poměrně levný způsob, jak růst se svým podnikem a jak se rozvíjet.

Pomocí franchisingu se společnosti mohou rozvíjet do obřích rozměrů, což je naprosto skvělé – díky tomu, že si najdou své franšízanty, se tak mohou poměrně levně rozšiřovat, protože vlastně náklady spjaté s prostory většinou hradí daný franšízant, který ještě navíc zaplatí licenční poplatek, aby se mohl představovat pod jménem společnosti.

Tak se ostatně rozšířila i slovenská franšíza, která nyní dobyla Českou republiky. Konkrétně nás Čechy zaujala jídlem – jak jinak – a vstoupila na náš trh s unikátním a báječným kebabem.

Mr. Kebab oficiálně na české půdě

O tom, že se košický Mr. Kebab snaží dostat na českou půdu, jsme už několikrát slyšeli. Vedly se na toto téma nejrůznější spekulace, ovšem do nedávné doby se nevědělo, jestli se opravdu franšízové pobočky otevřou či nikoliv. Kupodivu se opravdu otevřely – Česko si Mr. Kebab začne dobývat v Kladně a také v Českých Budějovicích.

Co Mr. Kebab nabízí?

Zákazníci si pod touto firmou mohou představit kebab, jaký v Česku nemá obdoby. V hlavní nabídce je hned několik možností, které můžete vybrat. Můžete si zvolit třeba bramborové, kuřecí, sýrové nebo zeleninové pochoutky.

Tato franšíza podniká zhruba od roku 2005, kdy vešla na slovenský trh. Stala se ihned populární hlavně proto, že byla všude dostupná a hlavně příprava tohoto pokrmu byla opravdu rychlá a rychlost se vážně cení. Tento kebab je oblíbený i proto, že je možné si ho zakoupit v balení na cesty, a tak vyhoví opravdu všem zákazníkům.

Napsat komentář